FAQ

Bestelling

Geen zorgen, we zullen dit snel voor je oplossen! Stuur een mailtje naar info@cocolou.nl met je naam en adres en ons team zal direct aan de slag gaan om dit recht te zetten. Tot zo!

Zeker weten! Als we nog niet aan de slag zijn gegaan met je bestelling, kun je deze nog aanpassen. Stuur een mailtje naar info@cocolou.nl met je naam, bestelnummer (bijv. #0000) en wat je wilt wijzigen. We zijn er helemaal klaar voor om het voor je te regelen!

Bezorging

Vanaf €50,00 nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening.

Ongelooflijk hoe snel onze producten viraal zijn gegaan op sociale media! Hierdoor vliegen ze de deur uit en kan de levertijd momenteel tussen de 5 en 12 werkdagen liggen.

Maak je geen zorgen! Als we om welke reden dan ook deze termijn niet halen, laten we je dat natuurlijk meteen weten. We hopen dat je
hier begrip voor hebt.

Wees gerust, je bestelling is als het goed is al onderweg! Je ontvangt het trackingnummer meestal binnen enkele dagen.

Heb je binnen enkele dagen geen trackingnummer ontvangen? Stuur dan even een mailtje naar info@cocolou.nl, ons team staat klaar om je te helpen!

Met onze producten die zo razend populair zijn geworden, vooral op sociale media, kan het even duren voordat je bestelling bij je aankomt.
Momenteel is de levertijd helaas tussen de 5 en 12 werkdagen. We hopen dat je daar begrip voor hebt!

 

Als deze periode voorbij is en je nog steeds geen bestelling hebt ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@cocolou.nl. We gaan dan meteen voor je uitzoeken waar je pakketje zich bevindt!

Retour

Neem even contact op met ons op via info@cocolou.nl. Vermeld je naam, bestelnummer (bijv. #0000) en waarom je wilt retourneren. Wij sturen je dan het retouradres en bevestigen de retour. Daarna kun je je bestelling naar ons terugsturen met een koerier naar keuze.

Ja zeker! Ons retouradres bevindt zich in Nederland en wordt verstrekt nadat je je retour hebt aangemeld.

Helaas zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten zijn afhankelijk van de koerier die je kiest. Raadpleeg de website van de koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.

Je hebt een retourtermijn van 14 dagen, die ingaat op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. We geven je ruim de tijd om te beslissen!

Hier zijn de richtlijnen die je moet volgen om je bestelling te retourneren:
● Zorg ervoor dat je binnen de retourtermijn van 14 dagen zit.
● Het product zit nog in de originele verpakking, inclusief alle labels.
● Het product mag niet gebruikt zijn.

Annuleren

Zeker weten! Als we nog niet aan de slag zijn gegaan met je bestelling, kun je deze nog annuleren. Stuur een mailtje naar info@cocolou.nl met je naam, bestelnummer (bijv. #0000) en waarom je wilt annuleren. We zijn er helemaal klaar voor om het voor je te regelen!

Betalen

Bij ons kun je betalen met:
● iDEAL
● Bancontact
● Klarna
● Creditcard 

Maak je geen zorgen, al onze transacties verlopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen. Jouw veiligheid staat bij ons voorop!

Absoluut! We bieden achteraf betalen aan via Klarna.

Klantenservice

Zeker weten! Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij alles wat je nodig hebt. Met een klantenservice die 6 dagen per week beschikbaar is, kun je erop vertrouwen dat we er zijn wanneer je ons het meest nodig hebt!

Je kunt ons eenvoudig bereiken door een mailtje te sturen naar info@cocolou.nl. Ons team staat klaar om je te helpen!

Onze klantenservice staat voor je klaar op:
● Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur
● Zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur
● Op zondag zijn we gesloten